miercuri, 28 iulie 2010

De ceee?

Oare de ce lumea asta începe să o ia razna? Aş dori un răspuns la întrebarea asta, de ce o persoană-(rămâne anonimă)-mai tot timpul se enervează când este refuzată? Exact aceeaşi situaţie a fost şi azi dimineaţă când am refuzat acea persoană pentru că aveam altceva de făcut şi imediat au început să cadă nişte vorbe care nu au fost ca oricare altele, având în vedere că au fost spuse pe un ton destul de răstit... După toate astea am plecat destul de nervos şi am stat câteva ore departe... şi aş fi stat până în noapte, dar a început să sune telefonul, să primesc mesaje şi m-au făcut să mă întorc înapoi.
Pentru câteva momente eram gata să fac lucruri pe care nu mi-am imaginat vreodată că le pot face, dar acum am văzut că sunt în stare să le fac şi probabil că la următoarea abatere le voi face, indiferent de riscuri... Am simţit cum răbdarea mea a început s-o ia razna...
Nu există zi în care să nu dau cu capu' de astfel de întâmplări.
Răspunsul la toate acestea, pe cât de simplu, atât de adevărat, STRESUL şi SINGURATĂTEA, acestea sunt singurele motive din cauza cărora nu putem avea o viaţă liniştită...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu