sâmbătă, 31 iulie 2010

Succes şi Putere pe mai departe!!!

Au trecut 3 ani de zile, 3 ani în care s-au întâmplat multe, am descoperit multe, am trăit multe şi am avut momente mai mult sau mai putin plăcute, dar au fost...
Pentru mine... totul a început aproximativ acum 2 ani în urmă, având parte de o experienţă neplăcută, am ajuns la concluzia că este mult mai bine dacă El ar fi cu totul în viaţa, nu doar o bucăţică. Am vorbit cu Super Padre, i-am povestit prin ce am trecut şi S.P. m-a ajutat să trec peste momentele urâte care au durat 1-2 ani şi să o iau de la capăt. După o perioadă de timp, m-am hotărât să fac o sinteză a celor 1-2 de "chin" şi să fac publică povestea, deoarece ştiu că nu sunt singurul cu momente urâte, sunt mult mai mulţi ca mine (eu din trecut)... 
Aici am început o nouă viaţă, nu mai era o viaţă doar cu plăceri şi senzaţii care se vedeau doar pe exterior, simţeam într-adevăr că ceea ce fac şi ceea ce realizez, mă face să simt şi pe interior acele senzaţii, cu alte cuvinte simţeam că sufletul trăieşte, nu mai era ofilit.
Acum... ceea ce-mi rămâne de făcut este să trăiesc aceleaşi bucurii, aceleaşi sentimente, aceleaşi experienţe pe care le-am avut, doar că de acum vor fi la timpul trecut, "A fost odată...". S.P. chiar de uneori am vorbit fără să-mi dau seama, îmi pare rău şi ştiu că aţi trecut peste... acum ţin să vă mulţumesc pentru ce aţi făcut pentru mine şi pentru noi toţi, veţi rămâne în sufletele noastre, vă iubim şi... 
Succes pe mai departe, să fiţi la fel de puternic şi să nu uitaţi, noi vă IUBIM, suntem alături de dumneavoastră şi sunt sigur că şi dumneavoastră sunteţi alături de noi, ca de fiecare dată...  pentru că viaţa multora dintre noi s-a schimbat datorita mâinii tale care a fost mereu întisă spre a prinde o alta în cădere.
                    


                    Vă mulţumim şi veţi rămâne în sufletele noastre PADRE >:D<









 

3 comentarii:

  1. o sa va iubim mereu padre.. si speram sa nu ne veti uita pe nici unul dintre noi caci nici noi nu va vom uita:* Mult succes acolo unde mergeti si continuati sa faceti ce stiti mai bine si ceea ce ne-a dat noua atatea sanse!! Va multumim!!!!(Diana)

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa ne lipseasca. Mult .

    RăspundețiȘtergere
  3. si totusi, care e povestea?
    ceea ce ai scris tu aici e doar trairile tale dupa si elogierea SP-ului. :)

    RăspundețiȘtergere